Veřejné zakázky - výstava Muzeum HlmP
Divadlo Spejbla a Hurvínka
Dejvická 38
Praha 6, 160 00
Vás vyzývá k podání nabídky na plnění zakázky malého rozsahu
(mimo režim zákona č. 137/2006Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění)
-
Identifikační údaje zadavatele:
Divadlo Spejbla a Hurvínka
zastoupené Mgr. Helenou Štáchovou
ředitelkou
Dejvická 38/919
Praha 6, 160 00
IČO: 00064360
DIČ: CZ 00064360
Bankovní spojení KB Praha, č.ú.2338021/0100
-
Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
Druh veřejné zakázky:
Veřejná zakázka malého rozsahu na služby
Předmět veřejné zakázky:
Instalace, deinstalace a přeprava výstavy
„Ať žije Hurvínek!“
,
která se uskuteční ve dnech 22. 11. 2016 – 26. 2. 2017
ve výstavním sále č. 8 v prvním nadzemním podlaží
Muzea hlavního města Prahy, Na Poříčí 52,
180 00 Praha 8 - Florenc
-
Zadávací dokumentace
Příloha č.1 - Výkresová dokumentace
Příloha č.2 - Tabulka s výkazem výměr
Grafický návrh textů bude zadavatelem dodán do 7. 3. 2016.
Doba plnění:
předpokládaný termín výroby výstavy 23. 03. 2016 - 09. 04. 2016
předpokládaný termín instalace výstavy 07. 11. 2016 – 21. 11. 2016
předpokládaný termín demontáže výstavy 27. 02. 2017 - 02. 03. 2017
Zabalení výstavy a její přeprava z výroby do Chrudimi
v předpokládaném termínu 10. 4. 2016 je předmětem jiného výběrového řízení.
-
Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dne 11. 3. 2016 v 11,00 hodin.
Nabídky se odevzdávají na adresu zadavatele: Divadlo Spejbla a Hurvínka, Dejvická 38, Praha 6, 160 00.
-
Údaje o hodnotících kriteriích
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč.
-
Způsob zpracování nabídky a nabídkové ceny
Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce.
Zájemce v nabídce předloží návrh kupní smlouvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem zájemce.
Nabídka musí být doručena v neprůhledné, uzavřené a neporušené obálce,
která bude výrazně označena „VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – MUZEUM PRAHA – NEOTEVÍRAT!“
Nabídka bude obsahovat:
Nabídkovou cenu rozdělenou na:
a) výroba výstavy dle Přílohy č. 1 (cena zpracovaná v tabulce Příloha č. 2)
b) výroba panelu a úprava konstrukce dárku „Mánička“ pro Chrudim dle Přílohy č. 1
c) instalace výstavy
d) zabalení a naložení lavice a loutek (4 ks) u pana Dušana Sotáka, Střížkovská 38, 182 00 Praha 8,
jejich přeprava a vyložení v Muzeu hlavního města Prahy, Na Poříčí 52
e) deinstalace výstavy
f) zabalení a naložení lavice, kulis a všech loutek
v Muzeu, Na Poříčí 52, jejich přeprava a vyložení v DSH, Dejvická 38
g) likvidace části výstavy
Celková nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a
veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.
Cenu uchazeč uvede bez DPH a s DPH.
-
Platební podmínky
Cena za plnění veřejné zakázky bude zadavatelem uhrazena v české měně.
-
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
- zadávací řízení na veřejnou zakázku zrušit
- nevracet uchazečům podané nabídky,
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži na veřejnou zakázku
-
Dotazy k zadávací dokumentaci
Dotazy k zadávací dokumentaci je možno podat.
Kontaktní osoba je Monika Krausová
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel. 603152939
-
Otevírání obálek s nabídkami
Otevírání obálek s nabídkami proběhne 16. 3. 2016.
- Zadavatel si vyhrazuje uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na svém profilu
(www.spejbl-hurvinek.cz) do 18. 3. 2016.
Kontaktní osoba zadavatele: Ing. Stanislava Karlovská , tel. 224 313 297, 224 316 186,
e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Ke stažení:
Příloha č.2 - Tabulka s výkazem výměr
Příloha č. 3 Výkresová dokumentace (.zip 26 MB)
V Praze 15. 2. 2016 Mgr. Helena Štáchová
ředitelka
Divadla Spejbla a Hurvínka